Wednesday, June 17, 2009

oh....hari bapa....

sempena hari bapa...
entry ni aku tulis pasal pengrobanan ayah aku..
hari ahad lepas dengan excitednya aku call ayah aku n ucap hari bapa kt ayah aku...
tapi ayah aku cam x de perasaan jer..
ayah aku cakap tu x de makna bagi die kalo anak-anak x de kat sisi die..
mksudnye ayah aku nak aku blik kg la tu...hihihi...
ayah aku langsung x cakap psal nak adiah ke...pe ke..."x mcm aku time bsday,cbuk mntak adiah"
tpi oleh sebab aku anak yang baik...hihihi...jadi aku belikan gak adiah n pos...
memang banyak sngt ayah aku da sacrify demi anak-anak..
ayah aku x prnah marah-marah aku, pukul apatah lagi..."cz aku anak yang baik...hihi"
aku teringat time sekolah-sekolah dulu...
time tu aku nak spm..aku stay up smpai pg utk stdy...
ayah aku ngan baiknya teman aku study...cz aku penakut...
bila aku lewat bangun nak g sekolah...ayah aku lansgsung x marah-marah..
cepat-cepat ayah aku antar aku...."x kasi aku g ngn basikal sendiri.."
ayah aku memang slalu liat nak g meeting PIBG...selalu mak yang g..
tpi ble aku dapat best student...ayah aku snggup g utk amik adiah cz x nak aku kecik ati...
bile aku kna g plkn...ayah aku la yang pling risau..
bila aku dapat msuk matrik...
ayah aku call ckp da x de orang nak masak mknan kgmaran die cz aku x de...
bila aku msuk u n bz study...slalu ayah aku cll ble nak blik kg...
ayah aku insan yang sangat aku hormati..kagumi...sayangi...n aku x sanggup kehilangan...huhu...
memang ayah sanggup wat pe saje demi anak-anak...
i'm luv my father....

No comments:

Post a Comment